Thursday, July 31, 2008

mukadimah...

assalamualaikum..

kepada semua yang sedang melayari blog saya..terima kasih banyak2. Terima kasih kepada semua mempelai raja sehari yang sudi menggunakan khidmat saya... Saya Amy asal dari kuala lumpur dan sudah berkahwin serta mempunyai seorang anak. Pada mulanye saya tidak sedar macammana saya buleh terjebak dalam perniagaan ini... Sebelum saya berkahwin dengan suami saya di pahang... saya bersedia untuk merancang masa depan saya. Dengan dorongan serta galakkan yang memberangsangkan dari family metua, saya merancang untuk membuka perniagaan andaman pengantin memandangkan ditempat ini tidak mempunyai perniagaan sedemikian... Berbekalkan dgn modal(duit simpanan) saya membeli barang sedikit demi sedikit...Ada juga diantara koleksi pakaian pengantin saya jahit sendiri berserta manik2nye..kerana nk jimat kos... dan dapat memberikan pakej yang murah kepada pelanggan..
untuk makluman semua... saya amat mementingkan kualiti. dalam perniagaan saya.. seblum sehari saya menatarias pengantin.. saya akan memikirkan konsep makeup macam mana sesuai dengan pengantin... ianya dilakukan supaya ianya berjalan dgn lancar.selama dua tahun saya menceburi perniagaan ini... bermacam2 peristiwa pahit dan manis... bermain dengan emosi..semuanye ada... sesiapa makandam or pakandam pasti akan merasainya..... betapa susahnya nak buat biz ni.... biarpun masih setahun jagung..saya tetap tidak akan puas hati sekiranya hasil saya tidak memuaskan..... dan dari itu saya cube memperbaikinya...alhamdulillah berkat dorongan suami dan anak... saya boleh melakukan dan nekad untuk meneruskannya...kepada sesiapa ingin maklumat mengenai pakej 2 yang ada jangan segan silu...untuk menghubungi saya di talian yang tertera...juga dialu-alukan sebarang coments dan cadangan....

No comments: